Menire


Femeile au menirea de a-i face pe barbati sa se simta speciali, puternici, ocrotitori.

16 răspunsuri

  1. Poate doar femeile slabe. :))

    Apreciază

  2. Evident, cele grase, au alte preocupari :)))

    Apreciază

  3. Eu as zice ca au doar talentul de a face toate astea 😉

    Apreciază

    1. Talentatelor! 🙂

      Apreciază

  4. Mircea, în ciuda faptului că ai vorbit de grăsime, aia a fost o replică subțire! 😀

    Apreciază

    1. Cred ca as fi putut face si o replica mai groasa, dar m-am gandit, ca nu tot ce e subtire e si lipsit de rezistenta 🙂 Apropo, dar cele puternice, ce menire au?

      Apreciază

  5. Îmi ziceam eu că suntem lăsate pe pământ cu un rost, nu aşa, de pomană.

    În afara topicului, femeia asta de’s are menirea de a-ţi spune că lipseşte o cratimă de’acileaşa: „a-i face pe bărbaţi să”…

    Apreciază

    1. Vezi, asa aflu, ca ar trebui sa adaug si menirea de a-i corecta pe barbati 🙂 Multumesc pentru atentionare! Dau fuguta sa corectez.

      Apreciază

  6. Uite, musai să las asta, dacă îmi îngădui…

    Apreciază

    1. Sunt ingaduitor din fire 🙂

      Apreciază

  7. Replicile puternice? 😉 Nu știu, să te zgâlțâie cel puțin la fel de tare ca și cutremurul! 😛

    Apreciază

    1. Nu mai, nu replicile. Parca era vorba despre femei. N-ai spus tu ca „doar femeile slabe”? Ca de aici parca a inceput toata…dieta asta :)))

      Apreciază

  8. Pff, bărbații ăștia! Nu mai simt când o femeie schimbă vorba cu șaga! :))

    Apreciază

    1. De simtit, simt, doar ca nu prea stiu ce sa creada. Noroc cu saga, vreau sa zic, șaga :))

      Apreciază

  9. Da, bre, bine ziseşi, asta e menirea femeii, de a fi o saga, una cu un singur personaj, celelalte fiind adiacente. Ghici care’s astea?

    Apreciază

    1. Eu inca nu m-am lamurit ce-i cu „singurul personaj”, ce sa mai zic despre cele adiacente 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu