Calatoria cu balonul


De curand, l-am auzit pe Radu Beligan spunand ca pe masura ce inaintam in varsta, aruncam peste bord tot ceea ce putem arunca. Evident, cine poate.

5 răspunsuri

  1. Scrii in asa fel incat sa nu am ce sa comentez.
    Cred ca o faci intentionat. 🙂

    Apreciază

  2. arpy, dar eu n-am zis nimic, doar am auzit :)). Pe viitor ma voi stradui sa…in alt fel :))

    Apreciază

  3. […] vania carra ana lu’ vania marius horaţiu caius teol xxl clujanu ilarie cella andibob consemnat nuclearr disa şi alţii… ShareLike this:LikeBe the […]

    Apreciază

  4. […] (brrr ce foto.)  jww dispecer  popaţeapă  ragnar teo  zamfir  florina  vania  viesparul  xxl  nuclearrr  oana ShareLike this:LikeBe the first to like this post. This entry was posted in […]

    Apreciază

  5. […] nuclearrr  zamfir  ulise xxl  lunapătrată  teo negură carra marius turist clujan nea costache popaţeapă  flavius […]

    Apreciază

Lasă un comentariu