Din ciclul Emil Brumaru


DRAGOSTE NEMĂRTURISITĂ

Miercuri iar am fost la farmacie.
Era o farmacistă
Sensibilă, pedantă, tristă.
Şi m-am rugat timid să-mi facă bon.
Ea l-a făcut cu chimic şi-un oftat,
Ea a oftat aşa, nemotivat;
Şi doar făcea cu chimicul un bon !
Şi am tuşit încet şi-am zis pardon…

2 răspunsuri

  1. Compensata sau necompensata, aceasta-i intrebarea?
    E cumva sezon de farmacii? Pardon, farmaciste? 🙂

    Apreciază

    1. Cum sa nu, e primavara doar. Compensatia vine mai tarziu :)))

      Apreciază

Lasă un răspuns

