Cea mai mare victorie


Cea mai mare victorie este sa reusesti sa faci ce vrei cu tine.

7 răspunsuri

  1. Imi pare ca ai revenit. Ma insel?
    Daca da, ok. Daca nu, ce sa fac, mai astept. 🙂
    Ca doar nu esti de capul dumitale sa faci ce vrei. :))

    Apreciază

  2. Si-acu sa si comentez. 😛 Victorie e ca si cum ai fi in competitie. Nu mai zic de un eventual razboi. Prefer varianta negocierii. Fara invingatori si fara invinsi. Cu acorduri si dezacorduri.
    Faci ce vrei, dar stii ce faci? 🙂

    Apreciază

  3. S-ar zice ca am revenit, dar nu mi-am revenit 🙂 Si daca tot nu sunt de capul meu sa incerc sa raspund: mai repede razboi. Iar asta se lasa cu prizonieri. Pare sa fie singura solutie. Tu te lasi in voia ta doar in urma negocierilor? Inseamna ca eu sunt mult mai incapatanat :))

    Apreciază

  4. Ete ca ai si nume. 🙂 Ti-ai luat nasi?

    Da, esti mult mai incapatanat dar nu asta voiam sa comentez.
    Asea. Uno, razboi cu prizonieri… e bland. Bine ca n-a iesit razbel total din care sa nu mai scape nimeni. Secondo, lumea e atat de agitata incat macar la purtator sa ai putina liniste.

    Apreciază

  5. Azi am chef de vorba. 🙂

    Esti multumit doar pentru ca ai invins, sau chiar a meritat miza?

    Apreciază

  6. Da ce, am zis eu ca am invins sau ca sunt multumit? Poate asa, uneori, s-a intrevazut victoria si atat.

    Apreciază

Lasă un comentariu