Din ciclul Emil Brumaru


Rugăciune laică
Scris la 3 aprilie 2010

Bucuriile simple

Nu mai vor să se-ntîmple.

Am tot așteptat și-am tot așteptat

Să-mi crească iarba cuminte în pat,

Curcubeie să-mi intre pe geam,

Fluturi să tragă în ham

Soarele ca pe-un rădvan

Din care tu să scobori

Frumoasă și dusă de subțiori

Pînă la gura mea sfîntă

Ce coapsele albe îți cîntă

În rugăciune,

Minune cu proaspăta roură-n spume…

10 răspunsuri

  1. ce frumos… buna rugaciune la inceput de primavara 🙂

    sa fie asa cum spune acolo

    Apreciază

  2. Ca doar nu te pun io sa astepti… 🙂

    Da, martigashe, martigashe ai prestat? Lasa vrajeala! :))))

    Apreciază

  3. Nu ma pui, da’ nici cea mai mica vina nu recunosti 🙂
    Pai asta ce-i, nu-i marti-sor? Ca azi e marti, dar nu la table :))))

    Apreciază

  4. Jur! 🙂

    Apreciază

  5. Daca tot „n-ai stiut de cine s-asculti”…! :)))

    Apreciază

  6. Alo, domnu` a venit primavara. 😛

    Apreciază

  7. Imi pare rau, sunt patit, anul trecut am anuntat lucrul asta pe blog si a trebuit sa recunosc, ma inselasem 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

